باسلام
همه یا اقلا اطرافیان میگن دوران عقد و نامزدی شیرین ترین دوران زندگیته پس ازش استفاده کن!!
واقعا شیرینه؟؟؟
برای من که جز تلخی چیزی نداشته من تو این مدت متوجه شدم با همسرم خیلی تضاد فرهنگی دارم و خیلی اذیت شدم تا تونستم تقریبا نیمی از مشکلاتمونو مدیریت کنم که البته میتونم بگم فقط صبوری بخرج دادمو به قول معروف ریختم تو خودم تا جلوی مشاجراتو بگیرم اما دیگه نمیدونم چکار کنم تا شرایط بهتر شه اینجوری فقط دارم جلوگیری میکنم اما هیچ تغییر خاص و اساسی ایجاد نشده خواهش میکنم کمکم کنید. چطور میتونم درک همسرمو بالا ببرم؟ بارها و بارها پیش اومده از عنوان مطلبی که تمام هدفم خیروصلاح ایشون بوده برداشت سو کردن و تا مدت ها اختلاف و درگیری داشتیم. من میتونم جلوی عصبانیتمو بگیرمو حرف نسنجیده ای نزنم (البته اوایل خیلی برام سخت بود) اما نمیتونم چیزی که هیچ قصد بدی ندارمو نگم اصلا از کجا بفهمم صدوهشتاد درجه برداشت اشتباه میشه؟؟؟؟
من متوجه شدم خیلی خوبه که بهم علاقه داریم اما اینم فهمیدم زندگی فراتر از علاقه و دوست داشتنه...