به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 22:17]
    تاریخ عضویت
    1390-6-29
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,611
    سطح
    23
    Points: 1,611, Level: 23
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 39 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    شوهرم و رابطش با دوست دختر دوران مجردیش....خیانت؟؟!

    سلام دوستان همدردی:
    راستش یه موضوعی هست که تا حالا برام کوچیک بود اما الان بزرگ شده:
    شوهرم از آشناهای قدیمیه.موقعیت خیلی خوبی داره و قبل از ازدواج شاهد بودم که چطور همه ی دخترای فامیل دنبالشن.
    تتصمیم گرفتم برم خارج از کشور وقتی موضوعو فهمید اومد خواستگاری من قصد ازدواج نداشتم. بعد از چند بار که بهش جواب رد دادم بالاخره رضایتمو جلب کرد. ( ما به صورت سنتی ازدواج کردیم.) و تا حالا هم چیزی برای من کم نذاشته و خیلی دوسش دارم... بعد از ازدواج همه کسایی که دختر داشتن باهام بد شدن وخیلی بهم حسادت کردن بعد از نامزدیمون یکی از فامیلا گفت که رابطه منو شوهرمو خراب میکنه و خیلی تلاش کردن که عروسیمونو به هم بزنن. این خانم خاله ی صهبا بود که بعد ازدواج شوهرم بهم گفت باهاش دوست شده بوده و بهش گفته بوده قصدش ازدواجه اونم قبول کرده بعد یه مدت دیده که دختر سالمی نیست و شوهرم باهاش به هم زده.همه چیز خوب بود تا چند ماه پیش که مهمونی بودیم دیدم شوهرم همش داره به اون نگاه میکنه و اون دخترم همینطور. نمی دونم اول کی شروع کرد اما دوتایی بدجور تو نخ همدیگه بودن. وقتی برگشتیم عصبانی بودم بدجوری باشوهرم دعواکردم البته برای اینکه قبح ماجرا نریزه گفتم میدونم تو منظوری نداشتی اما اون دختر سالمی نیست و میدونم منظور داشته....بعد از اون هرجا که میدونستم صهبا هم هست تا مدتی نرفتم شوهرمم هیچی نمیگفت.ولی بعد از مدتی شوهرم قبول نمیکرد نریم. من شاهد بودم شوهرم زیاد بهش محل نمیذاره ولی اون دختر بدجوری توی نخ شوهر منه.....یه بارم که برگشتیم شوهرم راجع به کارایی که صهبا تو مهمونی کرده بود( من اصلا متوجه اونکارا نشدم) حرفایی زد که فهمیدم شش دانگ حواسش پلو صهبا خانم بوده.به شوهرم گفتم که من به تو اعتماد دارم ولی صهبا بدجوری تو نخ تو هست حواستو جمع کن بیا هرجا میبینیمش علاقمونو با حرفامون بهش نشون بدیم تا بی خیالت شه.. شوهرم فوری جبهه گرفت که تو اشتباه میکنی...ولی من شک ندارم و بهم ثابت شده...بعدش گفتم جایی که اون دختر باشه من دیگه نمیام چون بهم برمیخوره یکی همش حواسش به توباشه و چشمش دنبالت باشه...گفت نه تو هم نیای من خودم میرم.من خیلی ناراحتم ...یه دلم میگه شاید شوهرم بهش برخورده میخواد بهم ثابت کنه که اینطوری نیست. یه دلمم میگه چرا تا قبل از اون ماجرا وقتی میگفتم نریم گوش میکرد ولی الان محکم میگه بریم حتما به خاطر اون دختر میخواد بره....( .قبلاهر وقت میخواستیم بریم جایی اگه من میگفتم بریم میرفتیم اگرم میگفتم نه شوهرم قبول میکرد) خیلی گیج و نگرانم...از این دختر هم با شناختی که دارم میدونم هیچ کاری بعید نیست وخیییییییییییلییییی از صهبا مترسم....حس میکنم این دختر رقیبمه لطفا بهم بگید چیکار کنم
    من شوهرمو دوست دارم اما با شناختی که از مردا دارم میدونم آدمای تنوع طلبی هستن و نمیشه صددرصد بهشون اعتماد کرد.

  2. کاربر روبرو از پست مفید گلچهره تشکرکرده است .

    گلچهره (دوشنبه 08 اسفند 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطوری و از کی باید مشاوره گرفت؟؟
    توسط اسناء در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 22 تیر 92, 18:03
  2. تصمیم گیری با احساسات یا بی احساسات؟؟
    توسط Rouzbeh در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 فروردین 91, 07:40
  3. کتمان حقیقت؟؟
    توسط shad در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 مهر 88, 11:52

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.