به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 91

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    Lightbulb نامزدم به طرز عجیبی تنوع طلبه

    سلام
    من نامزد کردم ،با یه آقایی که 2 سال از من بزرگتره و تحصیلاتشم لیسانسه ،من دانشجوی ترم آخر فوق لیسانسم.از نظر ظاهری خوب و متین و با شخصیت و نجیبه
    ولی مشکلی که برام پیش اومده و خیلی ناراحتم می کنه ،اینکه خودش تو صحبت های اولیه به من گفت که مرد تنوع طلبیه و گفت که از زنایی که به خودشون نمی رسن بدش
    می اد و زیبایی ظاهری خیلی براش مهمهههه،گفت از معیار های اصلی براش.لباس پوشیدن،آرایش همه اینا خیلی براش مهمه،البته غیرتی هم هستا،و فقط برای خودش می گه اینجوری باشم یا مهمونی های خانوادگی
    الان مدت کمی از نامزدیم نمی گذره عقدم هستم ،برای نامزدی موهامو رنگ کرده بودم،ولی دو هفته بعدش گفت موهاتو رنگ کن یا فر کن،فکر کردم از رنگش خوشش نیومده ولی میگه نه خیلی خوشم می اد ولی تکراری ،رنگشو عوض کن،!!!آخه من این جوری کچل می شم که!
    یا یه بار از دانشگاه رسیدم خونه ،تازه رسیده بودم اومد دنبالم بریم بیرون،منم خسته بودم با همون لباس دانشگاه رفتم سوار ماشین شدم بریم،گفتش برو لباستو عوض کن،این جوری نیا؛،روسری سر کن،گفتم خسته ام ولش کن،با من بحث کرد تا رفتم بالاخره عوض کردم .همش گیر می ده مراقب باش چاق نشی لاغر نشی،...خسته شدم
    آخه کسی که ادم رو واسه خودش بخواد این جوری می کنه با ادم؟
    در ضمن من خودم دختر تمیزی هستم به خودمم می رسم ولی نه در اون حدی که اون انتظار داره
    وقتی می اد خونه ما یه بلوز و شلوار اسپرت می پوشم میگه لباستو عوض کن،دامن بپوش
    دیروزم بهم گفت تو الان این جوری می گردی دو روز دیگه جلوی چشممه که با پیرژامه من
    می گردی!
    فک نکنید من به خودم نمی رسما من از نظر تیپ و ظاهر همیشه همه دوستام ازم تعریف می کنن ...حالا چیکار کنم؟
    راستی اینم بهم گفته که خال کوبی کنم رو بدنم ،من خوشم نمی اد از این کار،هی اصرار می کنه ...می گه تو به خودت نمی رسی،آخه خال کوبی رو تن به خود رسیدنه
    ؟؟؟؟
    مرا دوست بدار
    اندکی،ولی طولانی

  2. کاربر روبرو از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده است .

    نازنین آریایی (سه شنبه 10 آبان 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. عشق ممنوع
    توسط فرشته درون در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 فروردین 94, 23:59
  3. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.