شاید محدود بودن نوع رابطه اذیتشون می کنه و ترجیح می دن اصلا هیچی نباشه تا یه رابطه ی نصفه نیمه.

آقایون بهتر می تونن این را ارزیابی کنند. نظرم درسته؟؟؟

مث اینکه به شما بگن فیلم ببین اما صداش را قطع کنند. شما یکی دوبار تحمل می کنی، اما بعدش عصبی می شی و می گی اصلا نبینم بهتره تا با دیدن نصفه نیمه اش کفرم در بیاد.