سلام
من تو تصمیم گیری مشکل دارم یکی هست که خیلی اصرار میکرد و میکنه برا ازدواج من اول اصلا موافق نبودم ولی الان انگار که خودمم احساس دارم نسبت بهش ولی خیلی با معیارام سازگار نیست میخوام بدونم این حسه کافیه ؟؟؟؟باید چه کار کنم؟؟؟؟
سلام
من تو تصمیم گیری مشکل دارم یکی هست که خیلی اصرار میکرد و میکنه برا ازدواج من اول اصلا موافق نبودم ولی الان انگار که خودمم احساس دارم نسبت بهش ولی خیلی با معیارام سازگار نیست میخوام بدونم این حسه کافیه ؟؟؟؟باید چه کار کنم؟؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)