سلام
شما متمرکز باشید روی ارتباط جذبی خودتون و همسرتون. و بیخیال مسائل شوهرت با خانواده اش بشو
خوش به حال شما به خاطر همسری چنین مهربونی و مسئولیت شناسی. قطعا اگر شما باهاش درگیری نشوی، بیشترین منفعت و شادمانی را شما از او می گیرید، چون نزدیکترین فردی هستید که کنارش هستید . کافیست او احساس نکند که شما از او دلخور یا ناراحت می شوید. اینطوری با اعتماد و صداقت کنارتان خواهد ماند.
البته شما مشکلی نیست که اگر ایشون نظرتون را خواست پیشنهاداتی به او بدهید. اما او را تحت فشار نظرات خود نگذارید








علاقه مندی ها (Bookmarks)