چرا فکر میکنید خانمی از دوشیزه بودن در میاد باید به هر چی که بر سرش آمده اکتفا کنه تمام موجودات حق زندگی دارن قرار نیست به خاطره یه چیز کوچیک که در ایران تا انقدر به نظر شما مهم هستش از دست بکشن اگر...