RE: دلقک--نون( محمد اصفهانی)
سلام اقاي كنجكاو اهنگ خيلي عالي بود تشكر و قدرداني مي كنم دستون درد نكند ممنون:72::72::72:
RE: دلقک--نون( محمد اصفهانی)
با سلام و شب بخیر خدمت همه ی دوستان گلم عید همتون مبارک :104::104::104::104:
به مناسبت عید سعید فطر براتون یه کلکسیونی از شعر های محمد اصفهانی رو جمع اوری کردم :324:
که همش رو براتون میزارم باید دانلود ...به لینک زیر برید.....وبلاگ خودتونه خجالت نکشید ....
گلچین بهترین ها محمد اصفهانی در وبلاگ همدردی
ترو خدا نظر یادتون نده رتبمون توی گوگل رو هم حفظ کنید مرسی
RE: دلقک--نون( محمد اصفهانی)
می دونم این تایپیک خیلی قدیمیه
اما با شنیدن این آهنگ کلی خاطره خوب برام زنده شد خیلی به این خاطره های خوب نیاز داشتم و خواستم از آقای کنجکاو تشکر کنم عالی بود ممنونم:72::43::72: