-
همسرم بعد چند ماه برگشت
سلام دوستان عزیزم
اگه یادتون باشه من با نامزدم دعوا کردیم و ایشون حدود ۷ ماه منو ترک کرد و رو موضع طلاق بود ولی من دوسش داشتم
خیلی پیگیرش بودم و شدید دلم میخواست برگرده ایشون بی تفاوت بی تفاوت بعدش کلا بیخیال شدم
حدود یه هفته پیش بهم اس ام اس داد که بیا کافه ببینمت یه بارم زنگ زد منم جواب ندادم
چند روز گذشت من بهش پیام دادم که کاری داشتی؟ و اون جواب نداد
خانوادم میگن اصلا جوابشو نده بذار خودش بیاد تا نگه غلط کردم ما به عنوان داماد قبولش نداریم (همسرم تو دعوای قبلی خیلی به پدرم توهین کرد)
خیلی دعوای بدی داشتیم
واقعا مرددم
از یه طرف دوسش دارم و کلی ترفند از همدردی یاد گرفتم برا ساختن زندگی.
از یه طرفم توهین های چند ماه پیشش یادم میوفته که چطوری به خودم و پدرم بی احترامی کرد و وقتی اینا یادم میفته دلم نمیخواد برگردم
نمیدونم تو این شرایط چیکار کنم
میترسم برم ببینمش با خودش بگه اینم طلاق بگیر نیست هر کاری میکنم هستش همیشه.
کمکم کنین
اینم بگم من الان حالم خوبه زندگیم رو رواله دیگه اصلا و اصلا مثل قبل افسرده نیستم
فقط دلم میخواد نامزدم درس بگیره میخوام تنبیه شه 🥲