رها کردن شغلم و شروع خانه داری
سلام
من حدود ۱۱ ساله که دارم کار میکنم و تو حوزه ی کاری خودم جزو آدم های متخصص حساب میشم الان دیگه
الان چند ماهی هست ک صاحب فرزند شدیم و این مدت هم گه گداری باز یا تو خونه یا با رفتن به محل کارم کار میکردم
همیشه درآمد شخصی داشتم و مستقل بودم و هیچ وقت نشده مثلا به همسرم بگم بهم پول بده .اگه خودش میخواست پول میداد و اگه نمیداد هم من هیچ وقت نشده بگم
کلا اینکار برام سخته
الان یکی دوماهه ک دیگه احساس میکنم به لحاظ جسمی توان این همه کارو ندارم
چون هم مسئولیت های محل کارم هست هم خونه و هم بچه ی کوچک
و اصلا چیزی از زندگی نمیفهمم
نه میتونم یه ورق کتاب بخونم نه میتونم یه فیلم ببینم
یه مدتی شروع کردم ب نوشتن مقاله ام ک حتی ب اون هم نرسیدم چون یا مشغول انجام مسئولیت های محل کارمم یا دارم به خونه و همسر و بجه رسیدگی میکنم
الان یکی دو ماهه تصمیم گرفتم کلا کار بیرونو ول کنم و استعفا بدم و بمونم خونه کلا
نمیدونم تصمیم درستیه یا نه
همسرم میگه حمایت میکنه ولی من میترسم نتونم ب راحتی الان هزینه کنم و سخت بشه برام همه چی
یا حتی ب این فکر میکنم ک شاید افسردگی بیاد سراغم و نسبت ب زندگی و آیندم حال بدی پیدا کنم
اگه کسی تجربه مشابه داره یا میتونه بهم مشورت بده ممنون میشم بهم بگین تصمیم عاقلانه و درستیه یا نه؟ و اصلا موارد خاصی رو نباید مد نظر داشته باشم؟