ازدواج با غیر همشهری با این شرایط درسته ؟
سلام بر همه ی دوستان
من دو سال دانشجوی کاردانی در شهری 400 کیلومتری شهر زادگاههم بودم و دوسال کارشناسی دانشجوی شهری 200 کیلومتری شهر خودم بودم و در این شهر همزمان با تحصیل کار می کردم و الان هم مشغول خدمت سربازی هستم و 8 ماه دیگه از سربازیم مونده
در شهر دوم در محل کارم با مردی مذهبی و مودب و وظیفه شناس اشنا شدم و این آقا دختری داشت که الان دانشجوی ترم 6هست و من تصمیم به خواستگاری از دختر اون اقا گرفتم
حالا از دید شما ازدواج با کسی که در شهر دیگری هست چه مشکلاتی داره و اساسا این کار درسته یا نه؟
ضمنا من این دختر را هنوز ندیدم و در مرحله ابتدایی هستیم ومن هم به احتمال زیاد کارم در همون شهر باشه.