چه طوری بی خیال حرف و رفتار دیگران بشم؟
سلام
من 21 سالمه....گذشتم رو که مرور میکنم همیشه خاطررات تلخم پر بوده از دیگران....منظورم اینه که همیشه یکی بوده که حالم رو با رفتار یا حرفش بگیره چه علنی چه زیرکانه و به طور نیش و کنایه
البته آدم بی زبونی نبودم و از خودم دفاع هم کردم و بعضی اوقات هم گوششون روپیچوندم به موقعش
راستش دیگه خسته شدم.دلم میخواد یه زندگی با آرامش داشته باشم.به این نتیجه رسیدم که نمیشه دیگران رو عوض کرد که چه رفتاری باهام داشته باشن.بهتره خودم رو بزنم به بی خیالی و خونسری و هرچی گفتن بی خیال باشم.
اما هر کار میکنم سخته عوض شدن.هنوز هم که هنوزه با یه نیشو کنایه و متلک چند روز و هفته به هم میریزم.
سوالم اینه که چه طور بی خیال بشم؟شما واکنشتون نسبت به رفتار نادرست دیگران چی هست؟
مرسی و ممنونم.