با عرض سلام
مشکلی برایم پیش آمده که مدتی است ذهنم را به خودش مشغول کرده متشکر می شوم کمک کنید.
من خانمی 31 ساله هستم و همسرم 29 ساله. مدتی است به دلایل زیر به همجنس گرا بودنش شک کردم:
1- با اینکه بیش از 1.5 سال از ازدواجمان نمی گذرد، همسرم خیلی تمایلی به رابطه جنسی از خودش نشان نمی دهد. واقعیتش را بگویم در 80% مواقع من شروع کننده بودم!
2- همسرم دوستی در دانشگاه دارد که خیلی با هم صمیمی هستند، چند وقتی تقریبا هرشب با هم تلفنی صحبت می کردند (حتی اگر فردایش سرکلاس همدیگر را می دیدند) و عملا صحبتهایش درباره هیچ چیز خاصی نبود. اما همسرم وقتی که دید خیلی از این مسئله خوشم نمی آمد تلفن ها را کمتر کرد.
3- شنیدم که یکی از استادهای دانشگاه به آنها گفته است روابطشان مشکوک است!
4- اوایل دوستی آن دو، یکبار دوستش به من (مثلا خواست میزان علاقه اش به همسرم را بگوید) گفت: از غصه های من در زندگی این است که چرا او (همسرم) زن نشده که باهاش ازداوج کند.
5- دیشب برای انجام کاری با دوستش که واقعا نیاز به این همه زمان نداشت، بسیار دیروقت به خانه برگشت
6- امشب هم باز دیر به خانه آمد و با همان دوستش بود.
7- از آنجایی که خانواده من در شهر نزدیک شهرمان هستند، من گاهی چند روز را آنجا می مانم و اغلب این دوست عزیز به خانه ما می آید و شب پیشش می آید. (به همین دلیل هرچند برایم سخت است اما رفتن پیش خانواده ام را کمتر کردم)
8- از یک نفر اتفاقی شنیدم که می گفت او (همسرم) همجنس گرا پسند است (احتمالا به خاطر زیبایی همسرم)
از آنجایی که نمی دانم برای تحلیل این مشکل به چه اطلاعاتی نیاز است، باید بگویم که هر دوی ما تحصیلات دانشگاهی بالایی داریم. و وضع مالی چندان خوبی نداریم. همسرم به دیدن فیلم هایی درباره همجنسگرایان علاقه ندارد. رفتار زنانه ای هم ندارد.
حالا می خواهم بدانم که چطور می توانم این شک را برطرف کنم؟

