همسرم به من خیانت کرده ولی نمیتونم ثابت کنم.مدرکی ندارم لطفن
راهنماییم کنید.
نمایش نسخه قابل چاپ
همسرم به من خیانت کرده ولی نمیتونم ثابت کنم.مدرکی ندارم لطفن
راهنماییم کنید.
با سلام
به نظر مي رسد شما نياز به مشاوره حقوقي با يك وكيل داشته باشيد.
اما اگر نياز به راهنمايي ها و مشاوره هاي ديگري براي بهسازي زندگيتون داريد، قبلا اين موضوع در تالار مطرح شده هست. لطفا در انجمن مربوطه سئوالات مشابه را كه جواب داده ايم را مطالعه فرماييد.
مطالب را در لينكهاي ذيل مي توانيد بيابيد:
http://www.hamdardi.net/forum-22.html
http://www.hamdardi.net/forum-155.html
اين هم نتيجه جستجوي خيانت در تالار همدردي
سلام آقای دونوسو
از کجا مطمئنید؟؟؟؟ بر اساس بدبینی و لجبازی و ناراحتی و دشمنی که بینتون ایجاد شده قضاوت نکنید. چه بسا همسرتون از شدت ناراحتی و لجبازی و انتقام و سوزوندن شما وانمود میکنه اینکارو کرده! تهمتی که میزنید بسیار وحشتناکه و بهیچ عنوان عواقبش قابل جبران نیست. پس دقت کنید
[/color]
1-- """در هر حال توصیه اکید میکنم حتما قبل از هر اقدامی حتما اول با 1-2 مشاور صحبت کنید."""
2-- درباره این موضوع با هیچکس صحبت نکنید. مخصوصا خانواده خودتون و همسرتون. شاید فکر کنید از فریاد زدن موضوع و بردن آبروی همسرتون احساس خالی شدن و خرسندی میکنید ولی اشتباه محضه چون آبروی خودتونم همراه با همسرتون میبرید.
3--لجبازی نکنید و رابطتونو باهمسرتون حفظ کنید و صادقانه دلایل کارشو بپرسید. مثل 1 انسان ، 1 انسان آزاده و با شعور وبینش و عمیق رفتار کنید.
4-- نهایت امر اگر واقعا خیانت صحت داشت بمعنی عدم علاقه همسرتون به شما و علامت هشدار ایشون تلقی کنید. بیخود روح خودتونو شکنجه ندید و از آبروریزی بنظر من خودداری کنید. از بالا به مساله نگاه کنید.
سلام دوست گرامي! ميشه لطف كنيد با جزئيات بيشتري توضيح بدين تا هم من و هم دوستان راحتتر بتونيم راهنماييتون كنيم؟
ممنون ميشم.