+چونکه حالا زود است ازدواج کنم می خواهم با یکی ازدخترهای دانشگاه ا
سلام من پسری 21 ساله -دانشجو - درسم خوب -
من در مورد ازدواج با مادرم صحبت کردم اما به من گفتند که زود است و .... البته من هم هر چه زمان می گذرد دارم بیشتر به حرفشان می رسم اما حالا دیگر تصمیم گرفته ام که با یکی از همکلاسی های دانشگاه ارتباط دوستی برقرار کنم (در حد فقط دوستی و اینکه به کتابخانه برویم و با هم به گردش برویم )(البته آن کسی که می خواهم باهاش دوست بشوم را انتخاب کرده ام)چون با این اوصاف که در جامعه است و عقل حکم می کند تا حدود چهار یا پنج سال دیگر من باید صبر کنم تا ازدواج کنم حالا می خواستم شما من را راهنمائی کنید و بگویید چگونه من این کار را انجام بدهم (یا اگر شما این کار من را اشتباه می دانید لطفا راهی که میدانید خوب است را به من بگید)(البته من خیلی زیاد با خودم فکر کرده ام و با خودم خیلی درگیر بودم که این کار را انجام بدهم یا نه ولی حالا دیگر تصمیمم را به طور جدی گرفته ام که این کار را بکنم)(از شما خواهش می کنم که جواب من را هر چه زود تر بدهید چون فعلا خیلی خیلی سر در گم هستم)
RE: چونکه حالا زود است ازدواج کنم می خواهم با یکی ازدخترهای دانشگاه
سلام ya_zahra123
دوست من به تالار همدردی خوش آمدی.
اگر فقط چند روز ، فقط چند روز عجله نکنی و به دقت در این تالار یک گشت بزنی، خودت جوابتو به دست می آوری. آنهم نه فقط بر اساس موعظه یا راهنمایی یک روانشناس، بلکه بر اساس تجارب تلخ و سوزناک دختران و جوانانی که این مسیر را رفته اند و اکنون گزارش می کنند.
بعد تصمیم گیری با خودت....
لطفا سئوالات دوستان را هم در بخشهای مشاوره ازدواج بخوان ( کسانی که در حین این رابطه مانده اند)، هم بسیاری از سئوالات بخش خانواده را مطالعه کن( کسانی که در مشکلات پس از این رابطه ها مانده اند).
خوشحالم که شما بر اساس پیشگیری، قبل از اقدام مشورت می کنید. این یعنی درایت....
RE: چونکه حالا زود است ازدواج کنم می خواهم با یکی ازدخترهای دانشگاه
سلام دوست جديد
اگر بدانيد كاري كه مي خواهيد بكنيد چه عواقبي دارد مطمئن باشيد نظرتان تغيير خواهد كرد. همه چيز از يك رابطه معمولي دانشگاهي ،كاري و ... پيش مي آيد. شما جوانيد و مستعد علاقه مند و وابسته شدن. چه تضميني وجود دارد كه بعدا بتوانيد با اين خانم ازدواج كنيد. بعد از آن با دل خود چه خواهيد كرد. اگر هنوز جداشدن براتون سخت نشده،خواهرانه ازتون مي خوام كه پا پس بكشيد.
در ضمن از مدير همدردي ممنونم چون كه هيچ وقت مشاوره ايشان به صورت تأكيد نبوده و براي ذهن هر جواني گيراست.
RE: چونکه حالا زود است ازدواج کنم می خواهم با یکی ازدخترهای دانشگاه
سلام
ازدواج یک تحولی که توزندگی هر دختر و پسری ممکن هست که اتفاق بیفته
پس اگر سنجیده باشه بهترین اتفاق و اگر از روی شتاب باشه ممکن به بدترین اتفاق در طول عمرش تبدیل بشه
به نظر من اگر میخواهید برای 5 ساله دیگه دختری رو برا ازدواج انتخاب کنید ممکن هست در این چند سال نظر تون عوض بشه و بعد دچار مشکل عشقی میشوید