به نظر من ايشون بيمار هستن و يا شايدم از مواد مخدر استفاده ميكنن.
يه آدم نرمال همچين خواسته اي رو از زنش نيمتونه داشته باشه
بهترين كار مراجعه به روانپزشك.
به نظر من ايشون بيمار هستن و يا شايدم از مواد مخدر استفاده ميكنن.
يه آدم نرمال همچين خواسته اي رو از زنش نيمتونه داشته باشه
بهترين كار مراجعه به روانپزشك.
به نظر من عشقت رو نسبت يه يه مرد بي مسئوليت فراموش كن.
اولين مسئله كه توي يه زندگي مهمه مسئوليت پذير بودن مرد هست.
يه عمر زنديگه شوخي نيست.
وقتي دچار مشكلات كه بشي همچين عشق و عاشقي از سرت بپره...