چهارشنبه 17 بهمن 86, 18:36
چرا زنها نميان عقيده ي خودشونو عوض كنن.كه يه چيز مفيد براشون بهتره.
كي ميگه كه مردا از اين كه براشون آچار بخري خوشحال ميشن
نه.اتفاقا شايد تو روي زنشون نگن كه دل به خواهش نيست ولي خودشو خر مي كنه مي...
چهارشنبه 17 بهمن 86, 12:52
1371125 خيلي حال كردم وقتي نوشتتو ديدم.راست مي گن جريانو برامون تعريف كن حداقل اگه نتونيم كمكت كنيم يه ذره خودت سبك تر ميشي يه نم راحت تر ميشي
سه شنبه 16 بهمن 86, 18:16
بهترین دوست اون دوستی كه بتونی باهاش روی یك سكو ساكت
بنشینی و چیزی نگی و وقتی ازش دور میشی حس كنی بهترین
گفتگوی عمرت رو داشتی.
ما واقعاً تا چیزی را از دست ندیم، قدرش را نمیدونیم،
ولی در عین...
سه شنبه 16 بهمن 86, 18:12
چرا انقدر تند با هم حرف مي زنيد.
با هم كه دعوا نداريم اومديم روابط زناشوييو بهتر كنيم
يه نم مهربانانه تر بهتره ها
به كسيم بر نمي خوره
آتنا خانوم شما درست مي گي ولي يه دليلش همينه كه زود خانوما...
سه شنبه 16 بهمن 86, 13:46
خدایا به خاطر این که هرگز تنهایم نمی گذاری از تو سپاسگذارم !
خدایا به خاطر این که هر گاه در جاده زندگی قدم هایم اندکی از راه راست سست می شود ، تو با تلنگری به راهم می آوری ، از تو سپاسگذارم !
خدایا...
سه شنبه 16 بهمن 86, 00:33
غصه دنیا رو نخورید همان طور که دنیا غصه شما رو نمی خوره!!
سه شنبه 16 بهمن 86, 00:29
لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد مثل خوردن یه فنجون شكلات گرم زیر برفه ! درسته که هوا رو گرم نمیکنه ولی دلتو گرم میکنه:82:
سه شنبه 16 بهمن 86, 00:28
بیشتر آدم ها زمانی نا امید میشن که چیزی به موفقیتشون نمونده
سه شنبه 16 بهمن 86, 00:24
- به خاطر هیچ کاری نماز اول وقت را از دست مده
2- بهترین نعمتهای خداوند و بزرگترین سرمایه انسان عقل و خرده است
3- امروز که قامت ها موزن است خون ها گرم و قلبها زنده است باید برای فردای سخت اندیشه کرد...
سه شنبه 16 بهمن 86, 00:20
زندگی یک امتحان است اگر در مرحله ای رد شویم دلیل به آن نیشود که ناامید شویم بلکه باید در مرحله بهتر بتوانیم آن راجبران کنیم و در آینده آن را همانند آینه مورد بررسی قرار هیم تا سر بلند از امتحان بیرون...
سه شنبه 16 بهمن 86, 00:18
زندگی یک امتحان است اگر در مرحله ای رد شویم دلیل به آن نیشود که ناامید شویم بلکه باید در مرحله بهتر بتوانیم آن راجبران کنیم و در آینده آن را همانند آینه مورد بررسی قرار هیم تا سر بلند از امتحان بیرون...
سه شنبه 16 بهمن 86, 00:17
سه شنبه 16 بهمن 86, 00:16
زندگي ميدونه مبارزس نه نا اميدي
انسان براي پيروزي آفريده شده نه براي شكست.شايد بتوان آن را نابود كرد ولي نمي توان شكست داد.
سه شنبه 16 بهمن 86, 00:13
هر لحظه را چنان سپری کن گوئی که آخرین لحظه است.. و کسی چه میداند شاید که آخرین لحظه باشد
سه شنبه 16 بهمن 86, 00:12
هیچ سنگی را خوار نشمار
زیرا بارها و بارها همان سنگی كه معمار خوارش شمرده،
در پایان شالوده بنایی شده است.
سه شنبه 16 بهمن 86, 00:09
خلاصه مي گم نمي خوايم اعصاب زنامونو خراب كنيم.چون وقتي اونا رو نگاه مي كنيم و لبخند به صورتشون مي بريم از همه ي دنيا بيشتر ارزش داره و همه مشكلات يادمون ميره.
يه دليل ديگش اينه كه مشكلاتو به شاخه ي...
پنجشنبه 11 بهمن 86, 03:16
بهش بگو كه از اينكه برات تولد بگيره واقعا خوشحال ميشي و وقتي برات تولد نمي گيره چه عذابي مي كشي/شايد فكر مي كنه مثله خودش از اين كار خوشت نمياد