سه شنبه 28 مرداد 99, 21:12
سه شنبه 28 مرداد 99, 16:14
با سلام
ممنون از پاسخی که فرمودید ،،
مسائل را خوب باز کردید ،،،در واقع هر دغدغه تون یه مسئله ای داره که باید روش کار کنید ،،
به نظرم اولین چیر اینکه یاد بگیریم خودمون را نوازش کنیم ،،
یعنی به...
دوشنبه 27 مرداد 99, 21:32
سلام
منظور از وابستگی ای که فرمودید چست ؟
وابستگی در کارهاتون دارید ؟ ( یعنی هر کاری یا هر جایی می رید باید یکی پیش شما باشه )
یا وابستگی عاطفی به دیگران ؟
دوشنبه 27 مرداد 99, 20:48
سلام
چند سؤال دارم لطفا پاسخ بدین؛
۱ . شما آقا هستین یا خانم؟
۲. تحصیل میکنین یا شاغلین؟
۳.میتونین یک مثال از مشکلاتی که بر طرف کردین و یک مثال از مشکلات برطرف نشده بزنین؟
۴. خواسته های...