سه شنبه 09 بهمن 86, 11:24
یا رب اندر دل آن خسر و شیرین انداز
که برحمت گذری بر سر فرهاد کند
چهارشنبه 03 بهمن 86, 10:34
سلام
خسته نباشید آقای مدیر
حرفاتون زیبا و جالب بود و دلسوزی و محبتتون را نسبت به دخترها نشون می داد شما با نگاهی دقیق تمام مسائلی را عنوان کردید که توجه ما دخترها به این مسائل باعث می شه که...
چهارشنبه 03 بهمن 86, 10:12
به جای اینکه جای کسی را بگیرید ، جای واقعی خود را بیابید!
سه شنبه 02 بهمن 86, 12:51
ایمان هر چه پنهان تر است پاک تر است و عشق هر چه در پناه « کتمان» مخفی تر است زلال تر است.
سه شنبه 02 بهمن 86, 12:30
کار امروز را به فردا موکول کردن شرط خردمندی نیست
شاید هرگز خورشید فردا را نبینی