سلام به همه ی دوستان همدردی
متاسفانه پارسال پدرم که بیماری قلبی داشتند و تازه عمل قلب انجام داده بودن با اینکه پزشکها کاملا از عمل ایشون راضی بودن و میگفتن تا 2-3 ماه دیگه میتونن سرکار برن ، یک شب...