چهارشنبه 22 بهمن 99, 16:29
شما به یک بیمار جنسی مواجه هستین
از اونجاییکه که پزشک نیستین و البته خانم هم هیچوقت از شما نخواسته تا کمکش کنید بهتره که به فکر سلامت جسمی و روحی خودتون باشید
بیشتر از این دنبال رو کردن...
چهارشنبه 22 بهمن 99, 15:39
سلام خانم شمیم الزهرا و ممنون از نظرات مفیدتون
اون جمله که فرمودین به این خانم فقط به چشم یه بیمار نگاه کنم واقعا برام تسکین دهنده بود. از الان تا آخر ماجرا هربار که حس گداختگی اذیتم کنه به این جمله...
سه شنبه 21 بهمن 99, 15:10
به نام خدا
سلام
مطالبی که آقای مدیر براتون نوشتند ، بسیار درست و پرمحتوا بود ..... پیشنهاد میکنم که روی تک تک جملاتشون دقت و تفکر کنید
اما از جنبه ایی دیگه مختصر صحبتی دارم که عرض میکنم.
...
سه شنبه 21 بهمن 99, 13:19
خوب این که این خانم به شهر خودش برمیگرده یا نه به نظرم مسئله ای نیست که شما بخواین بهش فکر کنید
این موضوعی مربوط به خود ایشون هست
ایشون قبل از انجام این اعمال بایستی به اینجای کار هم فکر می کرد
...
چهارشنبه 30 مهر 99, 19:46
به حق با شماست
مگه شوهر شما مشاور ازدواج هستن که ۴ ساعت از وقتشون رو صرف مشورت ازدواج کنن.
شما که خارج از کشور هستین اصلا شوهرتون چه شناختی از اون آقای خاستگار داره که مشورت میده.
حالا...
چهارشنبه 03 اردیبهشت 99, 20:50
چهارشنبه 03 اردیبهشت 99, 20:33
سلام
به نظر هر گونه خواسته از همسرتون باید در قالب یک نیاز از سمت شما ارائه بشه تا اجبار یا خواسته.
یا اینکه همسرتون در مسیری مثل مشاوره یا آگاهی های روانشناسی بافتند تا خودشون بدونن چه کاری...
چهارشنبه 27 فروردین 99, 22:10
سلام
وقت بخیر
هیچ شخصی منکر فشاری که بر دوش شما هست، نمیشه، واقعا شرایط سختی دارین و قابل درکه
چیزی که این وسط وجود داره تمایل به بهبود+آگاهی به راه بهبود شرایط هست.
فرض رو اگر بر این...
جمعه 22 فروردین 99, 22:17
سلام
یه پیشنهاد: اینکه سکوت مطلق و بی محلی مطلق نباشید. مثلا وقتی شام درست کردی بگو همگی بفرمایید شام حاضره.
سلام کردن و... رو داشته باش.یه حداقل هایی رو نگه دار،دیگه نیاز به منت کشی هم نیست چون...
یکشنبه 19 خرداد 98, 11:40
سلام
ازشون هیچ توقعی نداشته باش و به زندگیت برس
خودت رو وابسته بهاعمال و رفتار اونها نکن
تسلیت نگن
حرف نزنن
اونا رو همینجوری که هستن بپذیر
تمرکزت به زندگی خودت باشه و نه رفتار اونا
در حدی هم...
پنجشنبه 09 اسفند 97, 15:46
سلام
برای مشکلتون نمیتونم کمکتون کنم فقط شب بیداری در طولانی مدت سبب قند خون میشه مخصوصا اگر صبح نخوابید و بهتون فشار وارد شه مخصوصا اگر ادم عصبی هستید و زمینه ارثی داشته باشید
سه شنبه 23 بهمن 97, 14:20
سلام خانم ثمین. به نظرم باید فعالیت های مشترکی با مادرت داشته باشی که حال و هوایش عوض بشود. حتی شده یک سریال با هم ببینید این کار را بکنید. منتها حرفی از همسرتان اصلا نزنید. فقط حرف خانداده و فامیل...