اولا اینو بگم همه ما داریم خود واقعیمون رو زندگی می کنیم. اگه در مقابل همسرت نمی تونی عصبانیتت رو کنترل کنی یعنی خود واقعیت نمی تونه. ببین ما همه قبل از ازدواج فکر می کنیم آخرش هستیم. چه زن چه مرد....
اولا اینو بگم همه ما داریم خود واقعیمون رو زندگی می کنیم. اگه در مقابل همسرت نمی تونی عصبانیتت رو کنترل کنی یعنی خود واقعیت نمی تونه. ببین ما همه قبل از ازدواج فکر می کنیم آخرش هستیم. چه زن چه مرد....
با سلام خدمت بازدیدکنندگان و اعضاء محترم
لطفا موارد ذیل را به دقت مطالعه و به کارگیرید. بدیهی هست مسئولیت عواقب عدم مطالعه یا عدم بکارگیری موارد مذکور صرفا به عهده شما خواهد بود.
یكم: خدمات...