یکشنبه 27 اسفند 96, 22:55
شادی رو بیاموزیم و شاد زندگی کنیم
یکشنبه 27 اسفند 96, 16:05
سلام پونه عزیز. دخترها و خانمهایی که میبینی خوش اندام هستند به اندام خودشون میرسند! ٰورزش میکنند وقت میگذارند برای بهتر شدن ظاهری بعد شما میگویید من حوصله و دل و دماغ ندارم باشگاه برم خوب چه انتظاری...
یکشنبه 27 اسفند 96, 15:34
.................
با سلام
ممنون از اینکه تالار همدردی را برای درد و دلاتون انتخاب کردید،،
متشکرم .
یکشنبه 27 اسفند 96, 00:35
سلام
خانومه پونه من قبلنا فکر میکردم بقیه ادما چقدر پوستشون صاف وقتی رفتم از نزدیک بهشون نگاه کردم دیدم پر از جوش و لک هستند
یعنی میتونم بگم 90 در صد به بالا صورت صاف ندارن
شما غصه اینو می...
یکشنبه 27 اسفند 96, 00:29
سلام
سخت نگیرید. کسی نیست که مشکلات نداشته باشه. خودتان رو هم با کسی مقایسه نکنید. همین دخترهای زیبا وقتی گیر آدم نامرد بیفتند (خدای ناکرده) زیبائیشان بلای جانشان میشه که زیاد هم اتفاق میفته....