سلام
واقعا متاسفم که این اتفاقات برای شما میافته
پدر شما چند ساله هستن ؟
اصلا جلوی برادر شما رو نمیگیرن ؟
چند مدته این حالت عصبانی و پرخاشگری به برادرتون دست میده ؟
بی دلیل با شما دعوا میکنن...
سلام
واقعا متاسفم که این اتفاقات برای شما میافته
پدر شما چند ساله هستن ؟
اصلا جلوی برادر شما رو نمیگیرن ؟
چند مدته این حالت عصبانی و پرخاشگری به برادرتون دست میده ؟
بی دلیل با شما دعوا میکنن...
اینکه پدر و مادر شما هم این وضعیت رو تحمل می کنند میتونه نشان از چند چیز داشته باشه: اول اینکه در کل تربیت صحیحی بر روی برادر شما اعمال نشده و از ابتدا این بنا کج بالا اومده و احتمال دوم اینه که پدر...