یکشنبه 26 شهریور 96, 22:11
ترنم خانوم باید ببینی که آیا این نکات مثبت که گفتی ارزش تلاش کردن برای برقراری مجدد این ارتباط رو داره یا نه؟ آیا نکات منفی که گفتی با کسب مهارت از جانب شما و همسرت قابل تعدیل شدن هست یا نه؟
قرار...
یکشنبه 26 شهریور 96, 14:05
ترنم جان انشالله هر چه زودتر حالت خوب بشه و نی نی نازت رو تو بغل بگیری و این سختی ها برات به شیرینی تبدیل بشه.
ازت چنتا سوال دارم:
1ـ نقاط مثبت و منفی ادامه پیداکردن این ارتباط با این شکل از نظر...
سه شنبه 21 شهریور 96, 20:53
ببخشید من عجله داشتم و غلط املایی....
ترنم جان تو از رفتا مادر شوهر ناراحتی درسته؟ یعنی اینکه اون حرکاتی رو انجام میده که تو اذیت میشی سه تا راه داری
1- مثل اون رفتار کنی باهاش درگیر بشی فکرتو...