سه شنبه 31 مرداد 96, 21:10
خواهش می کنم آقای mrz، ما رو از احوالاتتون بی خبر نگذارید. :72:
یکشنبه 29 مرداد 96, 21:04
سلام mrz عزیز،
اتفاق سختی بوده، خیلی سخت بوده. ممنون که با ما صحبت کردید.
مسلما شما مقصر نیستید. اون شرایطی نبوده که آدم براش آمادگی داشته باشه. طبیعتا هرکاری که به فکرش برسه رو انجام می ده،...
یکشنبه 29 مرداد 96, 16:13
سلام
خدا رحمتشون کنه . قبول دارم شما تو موقعیت سختی قرار گرفتید. شاهد مرگ پدر عزیزتون بودید و این توان تحمل بالایی میخواد
بهتره سعی کنی دیگه به این موضوع فکر نکنی
وقتی پدرم فوت شد افکار مختلف...
یکشنبه 29 مرداد 96, 01:16
سلام ناراحت شدم خدا بیامرزه پدرتو من که متن شما رو خوندم متوجه شدم برای زنده موندن پدرت خیییییلی تلاش کردی پس نگو که مقصری چون خودتم شاهد فوت پدرت بودی تحملش سخت تره اما با گذر زمان آروم میشی واسش...