اول میخواستم بگم راه اول بهتر بود ولی وقتی دیدم خانوادت انقدر بافکر و باخشرویی و حمایتگرانه رفتار میکنن گه واقعا نعمت بزرگیه فرقی نداره
ولی آدم نا خودش نره مزه دهن دخترو نفهمه همش فکر میکنه احساسش...