اول میخواستم بگم راه اول بهتر بود ولی وقتی دیدم خانوادت انقدر بافکر و باخشرویی و حمایتگرانه رفتار میکنن گه واقعا نعمت بزرگیه فرقی نداره
ولی آدم نا خودش نره مزه دهن دخترو نفهمه همش فکر میکنه احساسش...
اول میخواستم بگم راه اول بهتر بود ولی وقتی دیدم خانوادت انقدر بافکر و باخشرویی و حمایتگرانه رفتار میکنن گه واقعا نعمت بزرگیه فرقی نداره
ولی آدم نا خودش نره مزه دهن دخترو نفهمه همش فکر میکنه احساسش...