سلام...
من همین الان از صحبت هاتون حس منفی گرفتم دوست خوبم! چرا همه اساتید رو مقصر میدونی؟
شاید یه مشکل ریز تو رفتار و کردارت داشتی و داری که مثل انگل داره ذره ذره ارتباطاتت رو دچار مشکل میکنه.
...
سلام...
من همین الان از صحبت هاتون حس منفی گرفتم دوست خوبم! چرا همه اساتید رو مقصر میدونی؟
شاید یه مشکل ریز تو رفتار و کردارت داشتی و داری که مثل انگل داره ذره ذره ارتباطاتت رو دچار مشکل میکنه.
...
سلام دوست خوبم. به همدردی خوش اومدین.
دوست عزیزم شما با موفقیت مقاطع دیپلم و کارشناسی رو تمام کردین و به سلامتی وارد مقطع ارشد شدین. یعنی هوش و استعداد کافی و پایه ی علمی مناسب برای ادامه ی تحصیل و...