سلام
به نظر من کادو فرستادن نداره. حتی اگه حساسن ... مشکل خودشونه که حساسن!
وقتی کسی جایی دعوت نیست مگه کادو می فرسته؟ :325:
ولی زنگ بزن و خیلی خوشحال و خوشرو و شیک تبریک بگو :72:
سلام
به نظر من کادو فرستادن نداره. حتی اگه حساسن ... مشکل خودشونه که حساسن!
وقتی کسی جایی دعوت نیست مگه کادو می فرسته؟ :325:
ولی زنگ بزن و خیلی خوشحال و خوشرو و شیک تبریک بگو :72:
سلام دوست عزیز
راستشو بخوای بهترین کار اینه که سیاست یاد بگیری جوری که ببینی مثلا رو چی حساسن یا نقطه ظعفشون چیه اونو بگیری دستت
مثلا اکثر مادرشوهرها دوست دارند که عروسشون به دختراش احترام بذارند...