پنجشنبه 04 شهریور 95, 16:57
سلام
عادی به نظر نمی رسه
مخصوصا برای آقایون ... این موضوع خیلی مهم هست و اگر ناتوانی یا ترس خاصی در این زمینه داشته باشند روی بقیه جنبه های شخصیتشون هم تاثیر زیادی میذاره.
به نظر من خیلی روی...
پنجشنبه 04 شهریور 95, 07:50
sphinx خیلی متشکرم بخشی از دغدغه من واسه کار چیزاییه که شما نوشتین. من در درونم آدم غمگینی هستم و تخیلات بسیار قوی دارم. گاهی چیزی رو در نظر می گیرم و با قوه تخیلیم داستان بزرگی رو پرورش میدم....
چهارشنبه 03 شهریور 95, 23:33
سلام
دو اصل کلی که من دارم اینه که
شاید غلو نباشه اگر بگم اصلا نباید رو حرف ادما حساب کرد! نه فقط خواستگار، الان شما دور و برتون رو نگاهی بندازین متوجه این عرض بنده میشین! 99% مردم ما واقعا اون...