دوشنبه 17 خرداد 95, 15:24
خاطره های خوب زیاد دارم تو این مدت کوتاهی که ازدواج کردم
این خاطره خوبیه که مال زمان کوتاهیه که صیغه بودیم
وقتی نامزد بودیم (صیغه محرمیت)شوهرم بخاطر وامی که گرفته بود یه ماه بود که دستش خالی...
یکشنبه 16 خرداد 95, 16:06
شاید این خاطره زیاد عشقولانه نباشه ولی یه جورایی سورپرایز بود
سه سال از ازدواجمون می گذشت و شوهرم همش دوست داشت بچه دار بشیم و تقریبا یکی از جر و بحث های هر روز ما بود تا اینکه من یه روز متوجه شدم...
یکشنبه 09 خرداد 95, 01:13
سلام
شما بچه شش ماهه را چند روز تو هفته گذاشتید رفتید یه شهر دیگه
انتظار دارید می نشست توی خونه کتاب می خوند تا شما برگردید؟
خب معلومه که دلبسته ی کسی می شه که داره ازش نگهداری می کنه.
بچه که...