ارتباطات و عشق بیرون از ازدواج یعنی مرگ تدریجی در زندگی آینده.تقریبا نود درصد این روابط تهش جداییه.
دیگه به هیچ وجه آدم نمیتونه برگرده به احوالات قبل از این روابط.
کافیه بعدش بخوای یکیو انتخاب...