پنجشنبه 13 اسفند 94, 17:27
سلام پیمان جان:72:
خوبی دوست من؟
من از ابتدا پیگیر تاپیک شما بودم، ببخشید که دیر دارم تو تاپیک شما شرکت میکنم.
چهارشنبه 12 اسفند 94, 02:57
من هم دقیقا 162 هستم. این واسه زن ایرانی معمولیه. تازه خانوم ها همیشه با کفش قدشون 7/8 سانت بیشتره. پس میشه 170. خوب مرد هم اگه از زنش بلند تر باشه خیلی بهتره.
بقول یکی از دوستان تو زندگی اینقدر...
چهارشنبه 12 اسفند 94, 00:11
آقای پیمان خاموتون قدشون 162 هست و این اصلا کوتاه قدی نیست.... ایشون قدشون نرماله... مگر اینکه از لحاظ وزنی مشکلی داشته باشن..اونم با رژیم و ورزش حل میشه... حدس میزنم قد شما بلنده ک اختلاف قد شمارو...