سه شنبه 27 بهمن 94, 22:12
سلام دوست عزیز
در کمال گرا و مخصوصا حساسیت به قضاوت دیگران من هم دقیقا مثل شما هستم که حتی در محیط کار هم بعضی مواقع اذیت میشم به خاطر این مسایل.
ولی اخیرا به این نتیجه رسیدم که آدم باید یکم فضا...
سه شنبه 27 بهمن 94, 15:24
:58::311:
حیاط خلوت گرامی عالی بود واقعا ایول به شوهر شما قدرشو بدون :311::58:
دست شما درد نکنه بانو دل مردم رو شاد کردی خدا ایشالله دلت رو شاد کنه و غم نبینی توی زندگیت:323:
یاد نوزادی مهدیه...
سه شنبه 27 بهمن 94, 14:52
با سلام
لطفا در مفهوم و معنی آبرو تجدید نظر کنید.
آن آبرویی که با باد معده دیگران به فنا رود، آبرو نیست.
ما معمولا از خودمون تصویری ایجاد می کنیم و آنرا در ذهن دیگران می بینیم.
اینگونه موارد...
سه شنبه 27 بهمن 94, 14:29
دوست عزیز چیز مهمی نیست برای این موضوع خودتو ناراحت نکن به این فکرت پر و بال نده هر وقت هم همکارتو دیدیش خیلی عادی برخورد کن از این اتفاقات واسه ماهم افتاده و گذشته پس بیخیال
سه شنبه 27 بهمن 94, 13:13
فدا سرت
اصلا فک کنه که کار تو بوده
مردها کلا به جزییات توجه ندارن و در این مورد چیزی یادشون نمی مونه
خودت رو به کوچه علی چپ بزن و بیخیییییییییی
(همسر من میگه باد که تو معده بمونه دل درد میاره...