سایه ی عزیز
ببین طرز فکر تو درمورد اون پسر اشتباه هس. یکم به این فکر کن که چرا اون را دوس داری؟ یه دلیل به من بده که عاقل پسند باشه. الان برای اینکه چون بت دست زده ولت کرده ناراحتی؟!
خب این...
سایه ی عزیز
ببین طرز فکر تو درمورد اون پسر اشتباه هس. یکم به این فکر کن که چرا اون را دوس داری؟ یه دلیل به من بده که عاقل پسند باشه. الان برای اینکه چون بت دست زده ولت کرده ناراحتی؟!
خب این...
سلام سایه ی عزیز
تو فقط نوزده سالته. این پسر از سنین نوجوانیت اومده توی زندگیت و کاملا طبیعیه که این حس را داشته باشی. من تعجب می کنم چرا دوستان اینطوری بات حرف می زنن!
در این سنین آدم بسیار...
زنده باد راه سوم.
هیچکاری عزیزم. منم دوسش دارم اما اینو یادت باشه عزتتو بیشتر دوست داشته باشی . عشق رو گدایی نمیکنن و من یه چیزی رو خوب فهمیدم عشق یعنی ازادگی نه خودخواهی نه اسارت. من فهمیدم عشق فراموش نمیشه اما ادم...
کارمند بانک شده که شده...آپولو که هوا نکرده... ولش کن..دنبال یه آدم با شخصیت باش که برات ارزش قائل بشه...این ارتباط اینده خوبی نداره:81: