درود بانو
اولا تا جایی که میتوانی ایشون را عصبانی نکنید.
در دعوا خواهشا وقتی میبینی عصبانیه براش دلیل منطقی نیار اولین کارت سعی کن فورکش کردن عصبانیتش باشه ما مردا وقتی عصبانی میشیم یکم بیمنطق...
درود بانو
اولا تا جایی که میتوانی ایشون را عصبانی نکنید.
در دعوا خواهشا وقتی میبینی عصبانیه براش دلیل منطقی نیار اولین کارت سعی کن فورکش کردن عصبانیتش باشه ما مردا وقتی عصبانی میشیم یکم بیمنطق...