شما یه پسر هستید یا یه دختر؟ به هر حال من درک نمیکنم یعنی نمیتونم چون هیچوقت جاتون نبودم اما میفهمم یه لحظه فکرکردن به سختیش
کاملا قابل درکه که ادم چه زجری میکشه اصلا نمیخوام شمارو به روشنفکری اجبار...
شما یه پسر هستید یا یه دختر؟ به هر حال من درک نمیکنم یعنی نمیتونم چون هیچوقت جاتون نبودم اما میفهمم یه لحظه فکرکردن به سختیش
کاملا قابل درکه که ادم چه زجری میکشه اصلا نمیخوام شمارو به روشنفکری اجبار...