دوشنبه 21 اردیبهشت 94, 19:00
http://static5.cloob.com//public/user_data/gen_thumb/n-15-05-11/19/9df8673a956c0f8335093480655f9a84-425
توی مبل فرو رفته بودم و یکی از مجلات مدی که زنم همیشه می خرید رو نگاه می کردم.
چه مانکن...
یکشنبه 20 اردیبهشت 94, 19:31
درک میکنم که شما از تنهایی رنج میبرید . ولی راهی که انتخاب کرده اید منجر به تنهایی بیشتری خواهد شد . مثل تشنه ای که عطش خود را با اب شور فرو می نشاند .
شما سنتون رو نگفتید ولی سن شما هر چقدر باشه...
یکشنبه 16 فروردین 94, 20:07
مریم عزیز سلام
شوهرت باهات قهر میکنه 1 م حرف نمیزنه چون ازین طریق حسابی به شما فشار میاره و برات ب تنبیه درست حسابیه و مطمئن شما بهش وابسته ی از قهر اذیت میشی این یک نقطه ضعف برای تنبیه شما
وقتی...
یکشنبه 16 فروردین 94, 16:17
شما بر طبق نوشته بانو مریم جلو برید نگران نباشید.
یک مثل ورزشی هستش که میگه قهرمانی مشکله ولی از اون مشکلتر حفظ قهرمانی هست.
بهتره با مادرشوهرتان تماس برقرار کنید و تولدشان را به ایشون تبریک بگید...
شنبه 15 فروردین 94, 17:19
بنظرم بهتره یه فکری برای این تنهایی خودتان بکنید خوب چرا نمیرید دنبال علایقتان بروید دنبال کارهایی یا کلاس هایی که فکر میکنید در آنها مهارت دارید
کلاس زبان و کلاس های اموزشی
ورزشی
کلاس های آشپزی...