سلام مهرناز جان يكبار جواب نوشتم نميدونم چرا ديده نميشه دوست خوبم اول بايد روي خودت كار كني و اون هم كم كردن حساسيت هست من هم سالهاي اول زندگيم مثل تو بودم شوهرم آدم خيلي ركي هست و هر كار يا حرفي كه...
سلام مهرناز جان يكبار جواب نوشتم نميدونم چرا ديده نميشه دوست خوبم اول بايد روي خودت كار كني و اون هم كم كردن حساسيت هست من هم سالهاي اول زندگيم مثل تو بودم شوهرم آدم خيلي ركي هست و هر كار يا حرفي كه...
اسمشان بد در رفته ، مردان را می گویم ، بخاطر صدای مردانه و ظاهرشان گمان می کنیم سر سخت تر از آن هستند که نیاز
روحی داشته باشند.
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1394/2/22/3176402_959.jpg
به...