یکشنبه 10 اسفند 93, 14:58
سلام
عموما آقایون کلی نگر هستند و برعکس خانم ها به جزئیات خیلی اهمیت می دهند . و به خاطر همین هست که یکسری از آقایون همیشه می گویند که همسرشون الکی بهشون گیر می دهد و بر عکس خانم ها دم از بیخیالی...
پنجشنبه 07 اسفند 93, 20:40
دوستمون راهکار خوبی ارایه دادن. خوندن تاپیک دیگران و مشکلاتشون
اکثر آقایون خیالپردازن و اون جدیت و قاطعیتی که خانومها تو کاراشون دارنو ندارن
پنجشنبه 07 اسفند 93, 18:23
سمیرا جان ناراحتیت قابل درکه..شوهرت رو همونطور که هست بپذیر.اگر میخای قدر شوهرتو بدونی ی نگاه ب تایپیکای خانمهای تالار بنداز ن وقت کل ناناراحتیت برطرف میشه.مردی ک بتونه احساس یک خانم ودرک کنه قدرشناس...