سلام پارمین جان!

به همدردی خوش اومدی.

به نظر من کار درستی کردی که به کسی حرفی نزدی. برعکس بعضی از آقایون که واسه بچه میمیرن، بعضی هام هستن که ازش متنفرن. شما باید یکم ظرافت در عنوان خواسته ات...