سلام بر مرد تنها ... البته اینجا تنها نیستی، دوستان زیادی هستن که نمیزارن تنها بمونی .
در رابطه با مشکلت جای تقدیر داره که تصمم گرفتین بصورت منطقی با مشکلتون برخورد کنین ...
من هم به عنوان یک همنوع...
سلام بر مرد تنها ... البته اینجا تنها نیستی، دوستان زیادی هستن که نمیزارن تنها بمونی .
در رابطه با مشکلت جای تقدیر داره که تصمم گرفتین بصورت منطقی با مشکلتون برخورد کنین ...
من هم به عنوان یک همنوع...