سلام بر مرد تنها ... البته اینجا تنها نیستی، دوستان زیادی هستن که نمیزارن تنها بمونی .
در رابطه با مشکلت جای تقدیر داره که تصمم گرفتین بصورت منطقی با مشکلتون برخورد کنین ...
من هم به عنوان یک همنوع...