با سلام و احترام خدمت همه شما عزیزان
عزیزان من ، همه ما زمانهای بحران را تجربه کرده ایم. دردها و رنجهایی را با خود داشته ایم.
به نوعی همه ما به مقتضای انسان بودنمان زخمهایی در دل داریم و غصه هایی...
با سلام و احترام خدمت همه شما عزیزان
عزیزان من ، همه ما زمانهای بحران را تجربه کرده ایم. دردها و رنجهایی را با خود داشته ایم.
به نوعی همه ما به مقتضای انسان بودنمان زخمهایی در دل داریم و غصه هایی...