سلام دوستان سریع میرم سر اصل مطلب
هرکسی موافقه که بند 22 همدردی حذف شه این پست من رو تشکر و لایک کنه
بلکه یه ذره از حساسیت مدیر سایت کم شه
با این روالی که مدیر سایت در پیش گرفته این تالار داره از...