بله مطمعن باشین ، خیلیم به ضرر ایشونه!!!
اگه واقعا دوستشون ندارین و قصد ازدواج باهاشونو ندارین ، بهیچ عنوان دلسوزی براشون نکنین.
حتی یک کلمه باهاشون از سر دلسوزی حرف نزنین.
من خودم یک دخترم از...
بله مطمعن باشین ، خیلیم به ضرر ایشونه!!!
اگه واقعا دوستشون ندارین و قصد ازدواج باهاشونو ندارین ، بهیچ عنوان دلسوزی براشون نکنین.
حتی یک کلمه باهاشون از سر دلسوزی حرف نزنین.
من خودم یک دخترم از...
سلام
راه حل دوستان خشن نیست اتفاقا بی محلی شما خیلی هم خوبه . چون دختر پاسخ قطعی می گیره و وقتش تلف نمیشه.شما بسیار محترمانه و حضوری بهشون بگید جوابتون منفی هست. لطفا کشش ندید.توقع نداشته باشید یک...
یاد خودم افتادم:311:نمیدونم این اساتید حل تمرین عمران چه مهره ماری دارن که همه عاشقشون میشن:دی
منتها من هیچ واکنشی نشون ندادم و فقط وقتی از راه دور میدیدمش قند تو دلم آب میشد:47:
شما هم هیچ واکنشی...
یاد دوران دانشجویی بخیر :biggrin:
هیج جوابی به کارهاش ندید .
دخترا اینجورین کوچیکترین حرکتی ببینن فک میکنن شما خوشتون میاد.
این عشقای زود گذر تو دانشگاه بوده و هست و خواهد بود
شما محل ندید
خیلی ساده بگذرین
شما فقط لازمه تو محیط واقعی ترجیحا وقتی لزومی نداره باهاشون وارد بحثی نشین و صحبتی نکنین.
در محیط مجازی هم پاسخ ایمیل هاشون هم ندین، میتونین حتی بلاکشون کنین.ایمیلاشونو بفرستین تو پوشه اسپم، تا...
:)) خوب اگر نخوای همشونو ناراحت کنی و باهمشون همینطور رفتار کنی که باید چند زنه بشی, تازه چند تا هم میرن رو نیمکت =)))
برادر من ولش کن بزار بره :97: