معمولا میگن به این چیزا زیاد توجه نکنین.اینا تو ترجمه هاست،
اما تا حدودی جوابتو میدونم ، ببین ، در اینجا کلمه "ما" برای نشان دادن عظمت و بزرگی و شکوه خداوند است!
حتی تو فیلم ها هم اگه دقت کرده...
معمولا میگن به این چیزا زیاد توجه نکنین.اینا تو ترجمه هاست،
اما تا حدودی جوابتو میدونم ، ببین ، در اینجا کلمه "ما" برای نشان دادن عظمت و بزرگی و شکوه خداوند است!
حتی تو فیلم ها هم اگه دقت کرده...