دوشنبه 06 مرداد 93, 16:12
سلام من فقط خواستم مشاورایی که میشناسم خوبه تو مشهدو معرفی کنم
اقای بهادرخان. خیابان سناباد رو به روی البسکو .دفتر اندیشه و رفتار. 38410132
اقای کشاورز. خیابان چمران. دفتر پردیس. 38521521
دوشنبه 06 مرداد 93, 12:01
اگر موضوع فقط ریختن آب باشه که مشکلی نداره . نه شرعی نه عرفی . از کی تا حالا ریختن آب رو مرد غریبه شده خیانت و گناه ؟
یکشنبه 05 مرداد 93, 23:58
ریختن اب روی مرد بیگانه ؟؟؟؟ و طلاق ؟؟
شما از قبل مشکل جدی نداشتین ؟
شوهرتون ادم متعصبیه ؟
اون مرد بیگانه نسبتش چی بوده ؟
به نظر نمیاد موضوع به این اندازه کوچیک باشه.
یکشنبه 05 مرداد 93, 20:00
بهترین مشاوری که در حال حاضر می تونه کمکتون کنه،مدیر همدردی.اشتراک آزاد
بگیرید مستقیم خصوصی با خودش صجبت کنید.
یکشنبه 05 مرداد 93, 18:50
ازمشاورین سایت به صورت انلاین مشاوره بگیرید
هزینه ش رو پرداخت کنید و جزء انجمن آزاد بشید .... چون حس میکنم روتون نمیشه به وضوح مشکل تون رو بیان کنید
موفق باشید
یکشنبه 05 مرداد 93, 15:21
به همسرتون بگیدحواستون نبوده ویکدفعه به اصطلاح جوگیرشدیدولی اگرشمافردمحجبه ای هستیدومعتقدبه رعایت حریم بگوییدمن هرگزبه فکرکسی به غیرشماهمسرعزیزم نبودم والبته کارشماهم که به من سوئ ظن داریدوتهمت...