سلام دوست عزیز.هر چند من کامل همه ی حرفای شما رو خوندم ولی چون شما خیلی طولانی نوشتی بعید میدونم خیلی ها وقت بزارند کامل بخونند...مثلا شما خیلی توضویح دادی از دلایل کاملا منطقیت که چرا اون خانم رو...