یکشنبه 26 مرداد 93, 00:07
یه سوال ازت بپرسم.
مگه ما میخوایم بیایم خاستگاری پدر یا مادرت؟؟؟؟!!!
خودت مهمی نه کس دیگه ای.
نمیگم خانواده اصلا مهم نیست ولی نه در این حد که میگی.
با این چیزهایی که از خودت گفتی چرا که نه!!!!!!...
پنجشنبه 23 مرداد 93, 21:46
اگه شرارت هاش ثبت شده و قابل پیگیری هست به نظر من همینم خوبه.
البته اگه بمونه. از نظر قانونی نمی دونم شکایتی که به اثبات نرسیده چه وضعیتی پیدا می کنه.
موفق باشی.
پنجشنبه 23 مرداد 93, 19:44
این حرف خیلی تنده.
مشکل اینجاست که همه چیز ثابت شده ولی قاضی میگه یه دو سالی طول میکشه ،به نظر من این ضعف سیستم قضاییه وگرنه این رئیس دادگاه ضمن صدور مجوز طلاق میتونست پرونده رو بفرسته برا دادسرا...
پنجشنبه 23 مرداد 93, 19:25
شما از حقت گذشتی ولی داری در حق یک زن دیگه ظلم می کنی.اگر تو جامعه هر کسی
وظیفه شهروندیشو به درستی انجام بده اون جامعه رو به پیشرفت می ذاره.
امیدوارم زن بعدی انقدر ترسو و راحت طلب نباشه.
پنجشنبه 23 مرداد 93, 11:08
نمیدونم بگم خوشحالم برات، بگم متاسفم از اینکه همیچین اتفاقی افتاده!!!!
اما میتونم بگم خوشبحالت، چقدر قوی هستین همیچین اتفاقی برات افتاده اما بازم تونستی رو پای خودت واستی، خودت و نجات بدی.
روحیه...
چهارشنبه 22 مرداد 93, 22:29
خب همین دیگه مشکل ما اینه که میخوایم طرف مقابل رو درست کنیم یا امیدواریم درست بشه ولی نمیشه!
مشکل اینه که از ترس بیوه شدن و طلاق تن به ازدواجی میدیم که میدونیم درست نیست ولی اینو بدون ازدواجی که تو...
چهارشنبه 22 مرداد 93, 22:20
این آدم به دردت نمیخوره...بعضی وقتا آدم مجبوره از بین بد و بدتر، بد رو انتخاب کنه...شما قطعا به مشکل میخوری بعدا ، پس بهتره همین الان....
چهارشنبه 22 مرداد 93, 21:17
سلام
اونا خانواده بی آبرویی بودن و بدبخت پول . در هر حال مبارکت باشه باز خدارو شکر که تو این مدت زندگی بکارتتو از دست ندادی و الا اوضاع خیلی به ضرر شما میشد
این 3 میلیونم صدقه سر خودتو...
چهارشنبه 22 مرداد 93, 13:49
ایشون پرونده هاشون درش گفته شده که چه بدرفتاری هایی با شما کردن؟ مثل همون که رگ دست زدن؟ یا حتی جایی ثبت نشده این موارد خشونت؟
سوسابقه ای براش ثبت نشد؟
چهارشنبه 22 مرداد 93, 13:04
چی چیو تموم شد؟4ملیون خرجت کردم 3ملیون می دم چه صیغه یه؟نکنه برای طلاق داری
بهشون پول می دی.مهریه چی شد؟حبس؟زخم دستت؟همه پر؟
سه شنبه 21 مرداد 93, 18:53
سلام
من درکت میکنم خود من هم همینطوریم هر وقت نزدیک نوبت دادگاه میشم استرس و دلشوره عمونم نمیده . دیونم میکنه
ولی اگه به حرف دختر بیخیال بکنی و قبلش دو خط قرآن بخونی یا یه قرآن کوچیک با...
سه شنبه 21 مرداد 93, 00:31
سلام فرزانه جان
نگران نباش قبلش برو پیش وکیل یا مشاوره حقوقی . فردا بهت سر میزنم .
دوشنبه 20 مرداد 93, 21:14
امیدوارم مشکلت هر چه زودتر به بهترین نحو ممکن حل بشه .
الهی آمین!
قبل رفتن به دادگاه قرآن باز کن و یک صفحه یا حتی یک آیه اش و بخون.
آروم میشی.
اگه تونستی با صدای بلند برای خودت بخون.
توکلت...
سه شنبه 14 مرداد 93, 16:29
ازدواج نکردن خیلی بهتر از یک ازدواجی هست که توش زن احساس کنه مردش نمی تونه انتظاراتش را برآورده کنه و مرد احساس کنه تمام تلاشش هم باز برای خانم خونه اش کم هست. :72: