اگه من خودم جای همسر شما بودم همون 6 ماه رو هم ساکت نمیموندم.



خانم عزیز با این توصیفی که شما از همسرتون توی ذهنتون دارین و با این همه خودخواهی به جرات میتونم بگم هیچ وقت رنگ خوشبختی رو نمی...